• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
Logo CT2 2018

  • over ons
    • artikelen
    • eBooks
    • video’s
    • CT² team
    • klantverhalen
    • contact
  • training
    • training door CT²
    • OR-training
  • coaching
    • directie coaching
    • personal coaching
    • groepscoaching
    • CT² methode
  • ondernemingsraad
    • maatwerk OR-training
    • OR-coaching
    • OR adviestrajecten
    • eBooks OR
    • CT² kiosk: OR-nieuws
    • de WOR
    • wat vindt de klant
  • contact
Logo CT2 2018

  • over ons
    • artikelen
    • eBooks
    • video’s
    • CT² team
    • klantverhalen
    • contact
  • training
    • training door CT²
    • OR-training
  • coaching
    • directie coaching
    • personal coaching
    • groepscoaching
    • CT² methode
  • ondernemingsraad
    • maatwerk OR-training
    • OR-coaching
    • OR adviestrajecten
    • eBooks OR
    • CT² kiosk: OR-nieuws
    • de WOR
    • wat vindt de klant
  • contact

klantverhalen

de verhalen van onze klanten
Ontdek hoe andere ondernemingsraden successen geboekt hebben. Ondernemingsraden die hun ambities hebben waargemaakt en een heldere focus centraal stellen. Maar ook hoe ze in bijzondere projecten of enerverende organisatieveranderingen een duidelijke rol hebben gespeeld. Kortom: hoe deze ondernemingsraden het verschil hebben gemaakt in hun organisatie.

Nieuwsgierig waarmee onze klanten geholpen zijn? Hieronder lees je onze klantverhalen.
Krijg antwoord op vragen als: "Wat was de vraag waar je mee geholpen bent?", "Hoe is de begeleiding verlopen en wat heb je er mee gedaan?".
Onze begeleiding en ondersteuning is heel divers. En onze klanten vertellen je er graag meer over!

sander.png

“Na de training komen we er uit als een georganiseerde OR met speerpunten”

met welke vraag kwamen jullie bij CT² / Sander terecht?

klantverhaal Paul Nollen - CT2.nlOorspronkelijk verzorgde Sander de trainingen voor nieuwe OR-en, vlak na de verkiezingen. Dan doen we aan teambuilding, maar ook inhoudelijke onderwerpen als onderhandelen en kennis van de wet- en regelgeving. We vragen hem sindsdien elk jaar weer terug, het is voor iedereen vanzelfsprekend dat we Sander als trainer vragen. Dat is gegroeid naar dat we hem ook tussendoor regelmatig om advies vragen, en we hem ook hebben gevraagd grotere adviestrajecten voor ons te begeleiden.

lees verder...

“Sander is fantastisch. Er zijn weinig trainers die mij qua mens en ook qua training zo bij blijven.”

met welke vraag kwamen jullie bij CT² / Sander terecht?

We waren op zoek naar iemand om de nieuwe OR te trainen, waarin zowel oudgedienden als nieuwe mensen zaten. We waren op zoek naar meer informatie over het werk van de OR, zonder de mensen die langer lid waren te verliezen. Mijn manager die net gestart was, kende Sander en raadde ons aan hem te vragen voor een OR-training. 

lees verder...

 

de merken waar wij voor werken

We hebben veel verschillende soorten klanten. Regelmatig wil men niet dat wij vertellen dat wij voor ze werken, ook niet op onze eigen website. Dat heeft gewoon met vertrouwelijkheid te maken.

De volgende klanten vonden het geen probleem dat we hun naam vernoemden:

onze klanten - CT2.nl

wat onze klanten zeggen

Graag geven we een greep uit de reacties die we hebben ontvangen op onze trainingen, coaching en begeleiding:

  • wat vindt de klant van onze ondernemingsraad trainingen?
  • wat vindt de klant van onze trainingen?
  • wat vindt de klant van onze coaching?
  • wat vindt de klant van onze samenwerkingen?

BewarenBewaren

BewarenBewaren

Primaire Sidebar

Nieuwsbriefbanner_A_NL
maatwerk ondernemingsraad training - CT2.nl
Logo CT2 2018

SNEL CONTACT OPNEMEN?

info@CT2.nl
040-2813128

CT² is een CoachSander organisatie

ONZE MEEST BEZOCHTE PAGINA'S

  • Een snel en goed besluit nemen als groep: het BOB model
  • Wat te doen met een advies vraag
  • eBook instemming en advies
  • Groepscoaching in de praktijk: uitgelegd in 5 stappen
  • eBook OR-basiskennis en OR-begrippen

ONZE NIEUWSTE BLOGS

Recente berichten

  • boeken top 5: om op vakantie te lezen?
  • juridisch bekeken: vakantiedagen, min-uren en instemming OR
  • overnachting bij meerdaagse OR-training: 4 redenen waarom
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}