Menu

KLM bepaalt omgang met klant voortaan zelf

CT² kiosk OR-nieuws - CT2.nl

DE TELEGRAAF – Voorzitter Jan-Willem van Dijk van de ondernemingsraad van KLM geeft aan dat KLM voortaan zelf beslist hoe het met klanten omgaat. Dit komt door de nieuwe groepsstructuur van Air France KLM.

De ondernemingsraad van KLM heeft met het moederbedrijf in Parijs gesproken om de zeggenschap over de omgang met klanten terug te krijgen. Bij Air France KLM stond integratie van de luchtvaartmaatschappijen lange tijd centraal. Als KLM in Nederland iets wilde moest daar eerst in Parijs over vergaderd worden, aldus Van Dijk. Nu is het besef gekomen dat bepaalde zaken beter in de luchtvaartmaatschappijen zelf afgehandeld kunnen worden.

Lees dit artikel via een gratis registratie op de website van De Telegraaf.

 

terug naar het laatste OR nieuwsoverzicht 

KLM bepaalt omgang met klant voortaan zelf was last modified: mei 5th, 2018 by Jelle de Bont
delen kan alleen door vermenigvuldigen
Share on Facebook
Facebook
0Share on Google+
Google+
0Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Email this to someone
email
Print this page
Print

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *